Accountmanager Binnendienst Telecom en Verbindingen

Fulltime (40 uur per week)

Ben jij commercieel, communicatief en administratief sterk? Beschik je over kennis van telefonieplatformen en WAN-verbindingen en heb je minimaal 2 jaar werkervaring? Solliciteer dan op deze functie!

Over de functie
Als Accountmanager Binnendienst met specialisatie telefonie en WAN-verbindingen ondersteun je het salesteam bij het adviseren en verkopen van telefonieplatformen en WAN-verbindingen. Je beschikt over kennis van generieke telecom ontwikkelingen en houdt deze kennis op peil. Hiermee kun jij onze klanten van de optimale oplossing voorzien. Je bent een belangrijke schakel in het klantcontact. Daarom is het van belang dat je over goede communicatieve vaardigheden beschikt.

Functie inhoud

  • Centraal aanspreekpunt voor externe klanten, telecomaanbieders, lijnaanbieders en eigen organisatie
  • Bijdragen in acquisitie new business (maken afspraken) en assisteren bij salestrajecten
  • Adviserend ten aanzien van standaard portfolio
  • Zelfstandig uitvoeren van offerteaanvragen
  • Inboeken en nabellen van offertes, nabellen van leads
  • Opstellen RIPE documenten
  • Aanvragen en bewaken van lijnaanvragen (o.a. Rout-IT, KPN, VoiceWorks )
  • Pro-actief informeren van klanten / projectleiders over de voortgang lijnaanvragen
  • Opvragen en analyseren KRAK overzichten en klantfacturen
  • Begeleiden en regelen van nummer porteringen, DSL en glasverbindingen
  • Administratief registreren van verkoopactiviteiten in ons CRM systeem
  • Onderhouden prijswijzigingen in de calculatiesheet
  • Bijhouden van product- en marktontwikkelingen

Opleiding en ervaring

  • Ten minste een mbo-opleiding en minimaal 2 jaar commerciële werkervaring
  • Verkoopervaring in de Business-to-business markt
  • Aantoonbare kennis van zakelijke toepassingen in vaste telefonie
  • Affiniteit met administratieve processen
  • Basiskennis van diverse soorten WAN-verbindingen en haar providers
  • Basiskennis van het Avayaportfolio is een pre
  • Enige jaren werkervaring in een soortgelijke functie is een pré

Jouw kwaliteiten

  • Goede communicatieve eigenschappen, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt commercieel inzicht
  • In staat om mee te denken; zowel met de klant als met de organisatie
  • Je bent een teamspeler
  • Je beschikt over een gezonde dosis humor.

Wat wij je bieden

  • Marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Veel ruimte voor eigen initiatieven met bijbehorende verantwoordelijkheden
  • Collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling
  • Informele bedrijfscultuur binnen een ambitieuze organisatie
  • Mogelijkheid tot het volgen van studie of cursus

Reacties
Spreekt deze functie jou aan en of wil je een verdere toelichting, neem dan contact op met Mark Lacroix via 088-2222676. Direct solliciteren kan via ons online sollicitatieformulier. Het opvragen van referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG – maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. We zien jouw reactie met belangstelling tegemoet!

* Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Documenten
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt rtf odf pdf doc docx zip.
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt rtf html odf pdf doc docx zip.