Administrateur

Parttime - 32 uur  
Standplaats - Lemelerveld  

 
Over de functie: 
In deze uitdagende rol ga je de administratie – in de meest brede zin van het woord – ondersteunen en verder professionaliseren.  

Een accurate, juiste en volledige administratie is voor Unica ICT Solutions van groot belang voor wat betreft de juiste stuurinformatie voor onze klanten en natuurlijk ook voor je collega’s. Als administrateur ben jij, binnen de vestiging Lemelerveld, mede verantwoordelijk voor het realiseren van deze informatie.  
 
De afdeling administratie bestaat op dit moment uit 4 personen en wordt uitgebreid met een administrateur en een medewerker administratie. De vacature van administrateur betreft vervanging en die van medewerker administratie (facturatie) betreft uitbreiding. Naast je directe collega’s op de administratie zal je ook veel samenwerken met onder meer de financieel controller, de business controller en natuurlijk al je overige collega’s die vragen hebben aangaande je expertise. Je standplaats wordt Lemelerveld waar een groot deel van je ruim 200 collega’s werkt. Je direct leidinggevende en coach is de manager bedrijfsbureau en financiën.  
 
Wat ga je doen?
 

  • Grootboekbeheer (juistheid, volledigheid en tijdigheid van mutaties) en het maken van specificaties (denk bijvoorbeeld aan balansspecificaties)
  • Ondersteuning maandafsluiting (bepalen onderhandenwerk, doorvoeren herwaarderingen, beoordelen vooruit gefactureerde omzet, activeren en afschrijven, beoordelen volledigheid periodieke kosten)
  • Samen met crediteurenadministratie controleer en verricht je crediteur-gelieerde boekingen (kosten en inkoop), boeken van kas, pin, bank, creditcard en het klaarzetten van betalingen
  • Beheren activaregister
  • BTW - en ICP aangiftes (van vergaren info tot en met het aangeven en betaalbaar stellen)
  • Procesverbetering (wat kan beter / slimmer / efficiënter) en participeren in belangrijke bedrijfsprojecten
  • Beheer verzekeringsportefeuille
  • Als back-up fungeren voor diverse collega’s op de administratie, in het bijzonder die van de debiteurenadministratie en facturatie

Wie ben jij: 

  • Een ambitieuze financiële mbo’er (met 6 jaar relevante werkervaring)
  • Of een hbo’er met een achtergrond op financieel gebied (met minimaal 3 jaar relevante werkervaring)
  • Een financiële allrounder die graag breed inzetbaar is
  • Je bent hands-on en denkt in kansen
  • Daarnaast ben je een doorzetter, energiek en een echte teamplayer
  • Je hebt affiniteit met innovatieve technische producten en software
  • Je hebt ruime kennis van excel (draaitabellen en verticaal zoeken)
  • Je hebt een commerciële en klantgerichte houding
  • Je hebt een mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt kennis van Unit 4 Multivers en wagenparkbeheer (pre)

  Wat biedt Unica jou:  

  • Een leuke rol in een enthousiast team
  • De mogelijkheid mee te bouwen aan een groeiende organisatie en hier zelf in mee te groeien
  • Een afwisselende baan met doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Collectieve verzekeringen en een uitgebreide pensioenregeling 
  • Een informele bedrijfscultuur binnen een ambitieuze organisatie  
  • Verantwoordelijkheden met bijbehorende bevoegdheden   
  • Een gezellige kantine voor tijdens de lunch

Reacties:  
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over de functie? 
Dan horen wij graag van je!
Je kan je CV en motivatie mailen aan de afdeling HRM via hrm@unicaschutte-ict.nl. 
Heb je vragen over bovenstaande functie of wil je gewoon wat meer weten over Unica ICT Solutions?
Neem dan contact op met HRM via telefoonnummer 088-2222676 of mail je vragen.

We kijken uit naar je reactie!

* Graag willen wij u erop attenderen dat wij tijdens een sollicitatiegesprek om uw identiteitsbewijs kunnen vragen. 
   Wij gebruiken deze gegevens niet voor andere doeleinden. Maar uitsluitend alleen om uw persoonsgegevens te verifiëren.

* Telefonische acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Het opvragen van referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG - maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

 

Aanhef
Aanhef
Documenten
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, odf, pdf, doc, docx, zip.
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, zip.
Unica neemt privacy zeer serieus en zal jouw aangeleverde gegevens op een veilige manier verwerken en gebruiken. Dit staat beschreven in ons Privacy Statement. We raden je aan dit Privacy Statement aandachtig door te nemen.