Customer Agent

Customer Agent

32-40 uur
Standplaats: Lemelerveld (nabij Zwolle) / Son (nabij Eindhoven)

Wat ga je doen?
Als Customer Agent ben jij hét startpunt van een optimale klantreis van de klant binnen onze organisatie en een belangrijke schakel in het succes van de klant. Jij bent de  verbindende factor tussen de klant en je interne collega’s waarbij je onderdeel uitmaakt van een Customer Succes Team binnen onze afdeling Managed Services. 
Samen met je collega Customer Agents zorg jij er voor dat alles op rolletjes loopt bij onze klanten en zij een optimale dienstverlening ervaren.

Hoe ziet dat er precies uit in de praktijk?
In je dagelijkse werkzaamheden ben je binnen het Customer Success Team waar jij onderdeel van bent  het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Op basis van de gestelde vraag kijk jij naar de mogelijkheden om deze zelf op te lossen of dat je deze warm door kan zetten naar een (technische) collega binnen de afdeling Managed Services of bij één van je collega’s binnen een andere afdeling.
Jij zorgt ervoor dat de binnengekomen meldingen tijdig worden afgehandeld binnen de gestelde KPI’s en uiteraard volledig naar de wens van de klant. 
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een goede relatie met onze klanten zodat wij ze de optimale service en dienstverlening kunnen bieden waar wij voor staan! 

Taken & Verantwoordelijkheden:

  • Behandelen of afhandelen van inkomende telefoongesprekken;
  • Het afhandelen van mail en meldingen in ons klantportaal;
  • Sturen op het correct behandelen of afhandelen van activiteiten voor de klanten van het klantteam;
  • Verzorgen van extra communicatie momenten richting de klant;
  • Aandragen verbeteringen voor de functie Customer Agent en de daarbij behorende tools en processen.

Wie ben jij?

  • Jij hebt minimaal MBO-niveau 4 werk en denkniveau;
  • Jij hebt affiniteit met ICT;
  • 1 tot 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke (communicatieve) functie is een must;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve eigenschappen zowel mondeling als schriftelijk;
  • Jij doorziet de behoeften van de klant;
  • Jij bent een echte teamspeler;
  • Jij bent stressbestendig en kan daarnaast goed multitasken;
  • Jij durft initiatief te nemen en gaat een goed gesprek niet uit de weg;

Wat biedt Unica jou?

  • Een enthousiast en gezellig team;
  • Interessante klantomgevingen;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een aantrekkelijke winstdeling, collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Een gezonde balans tussen werk en privé;
  • Mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • De mogelijkheid mee te bouwen aan een groeiende organisatie;
  • Tot slot heb je als medewerker van Unica beschikking tot korting op allerlei diensten en producten. De leveranciers van Unica (Boels, Grohe, Fietsvoordeelshop en nog veel meer) bieden je namelijk unieke kortingen aan! 

Reacties:  
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over de functie? 
Dan horen wij graag van je!
Je kan je CV mailen aan de afdeling HRM via icthrm@unica.nl.
Heb je vragen over bovenstaande functie of wil je gewoon wat meer weten over Unica ICT Solutions?
Neem dan contact op met HRM via telefoonnummer 088-2222676 of zet je vragen op de mail naar bovenstaand mailadres.
We kijken uit naar je reactie!

* Graag willen wij je erop attenderen dat wij tijdens een sollicitatiegesprek om je identiteitsbewijs kunnen vragen. Wij gebruiken deze gegevens niet voor andere doeleinden. Maar uitsluitend alleen om je persoonsgegevens te verifiëren.
* Het opvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG - maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Aanhef
Aanhef
Documenten
Slechts één bestand.
20 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, odf, pdf, doc, docx, zip, odt.
Slechts één bestand.
20 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, zip, odt.
Unica neemt privacy zeer serieus en zal jouw aangeleverde gegevens op een veilige manier verwerken en gebruiken. Dit staat beschreven in ons Privacy Statement. We raden je aan dit Privacy Statement aandachtig door te nemen.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.