Customer Succes Specialist | Unica

Customer Succes Specialist

Customer Succes Specialist

Standplaats: Lemelerveld
Uren: 32-40

Klaar om de klantverwachting te overtreffen? Dan zoeken we jou! Door jouw communicatief sterke skills weet jij de klantvraag te vertalen naar een logische opdracht en zorg jij voor de ultieme klantreis binnen Unica ICT Solutions. Door jou voelt de klant zich begrepen én gehoord!

In je dagelijkse werkzaamheden ben je het primaire aanspreekpunt voor onze klanten in het Customer Success Team. Je analyseert de gestelde vragen en zoekt naar mogelijkheden om ze zelf op te lossen of door te verwijzen naar de juiste (technische) collega binnen de afdeling Managed Services of andere afdelingen. Een tijdige afhandeling van meldingen volgens de gestelde KPI’s en geheel naar de wens van de klant staat centraal in jouw verantwoordelijkheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van goede relaties met klanten om een optimale service en dienstverlening te waarborgen.

Wat ga je doen?

  • Afhandelen van alle voorkomende inkomende telefoongesprekken;
  • Afhandelen van mail en meldingen in ons klantportaal;
  • Zorgen voor correcte afhandeling van activiteiten voor de klanten van het klantteam;
  • Verzorgen van extra communicatiemomenten richting de klant;
  • Aandragen van verbeteringen voor de functie Customer succes specialist en de bijbehorende tools en processen.

Wie ben jij?

  • Affiniteit met ICT;
  • 1 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare (communicatieve) functie;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • In staat om de behoeften van de klant te doorgronden;
  • Teamspeler;
  • Stressbestendig en in staat om goed te multitasken;
  • Initiatiefrijk en bereid om actief deel te nemen aan constructieve gesprekken.

Wat biedt Unica jou?

  • Een enthousiast en gezellig team;
  • Interessante klantomgevingen;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een aantrekkelijke winstdeling, collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Een gezonde balans tussen werk en privé;
  • Mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • De mogelijkheid mee te bouwen aan een groeiende organisatie;
  • Tot slot heb je als medewerker van Unica beschikking tot korting op allerlei diensten en producten. De leveranciers van Unica (Boels, Grohe, Fietsvoordeelshop en nog veel meer) bieden je namelijk unieke kortingen aan!

Reacties:  
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over de functie? 
Dan horen wij graag van je!
Je kan je CV mailen aan de afdeling HRM via icthrm@unica.nl.
Heb je vragen over bovenstaande functie of wil je gewoon wat meer weten over Unica ICT Solutions?
Neem dan contact op met HRM via telefoonnummer 088-2222676 of zet je vragen op de mail naar bovenstaand mailadres.
We kijken uit naar je reactie!

* Graag willen wij je erop attenderen dat wij tijdens een sollicitatiegesprek om je identiteitsbewijs kunnen vragen. Wij gebruiken deze gegevens niet voor andere doeleinden. Maar uitsluitend alleen om je persoonsgegevens te verifiëren.
* Het opvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG - maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Aanhef
Aanhef
Documenten
Slechts één bestand.
20 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, odf, pdf, doc, docx, zip, odt.
Slechts één bestand.
20 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, zip, odt.
Unica neemt privacy zeer serieus en zal jouw aangeleverde gegevens op een veilige manier verwerken en gebruiken. Dit staat beschreven in ons Privacy Statement. We raden je aan dit Privacy Statement aandachtig door te nemen.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.