Functioneel Business Consultant

Uren 32-40 uur 
Standplaats: Deventer

Ben jij een enthousiaste en ervaren Functioneel Business Consultant? Die het leuk vind om onze klanten te ondersteunen door middel van data en analyses? Kun jij daarnaast de informatievoorziening van deze klanten goed in kaart brengen en meedenken in de bijbehorende oplossingen? Dan ben jij de Business Consultant die wij zoeken!

Wat ga je doen?
Als Functioneel Business Consultant mag jij de wensen, behoeftes en ideeën van onze klanten omzetten in werkende informatievoorzieningen. Samen met je team lever je de oplossingen die zijn gericht op het gebied van DMS, Microsoft 365, (power) platform of Dynamics CRM/Business Applicaties. In jouw rol ben je van de analyse tot en met de implementatie betrokken bij de oplossing. Dit begint bij het uitvoeren van een vooronderzoek, impact, business en of informatieanalyse. 

Op basis van deze analyses doorloop je alle fases met onze klanten om zo tot een goed eindproduct te komen.
Je werkt op een Agile/Scrum werkwijze waarbij je samen met de productowner het development team en het test team functioneel aanstuurt. Tijdens elke fase informeer je de klant en de eindgebruikers en natuurlijk daar waar nodig de interne organisatie.

Wie ben jij?

  • Je ben initiatiefrijk en pro-actief;
  • Je werkt graag procesmatig en bent analytisch sterk; 
  • Je streeft naar een continue ontwikkeling van jezelf en de organisatie;
  • Je bent doortastend, weet de informatie duidelijk uit te vragen en daarnaast voel je goed aan wanneer je door moet vragen;
  • Je hebt een commerciële houding, je ziet en creëert kansen;
  • Je bent communicatief vaardig  en je kan gesprekken met diverse stakeholders op verschillende niveaus voeren.

Opleiding en ervaring:

  • Je hebt aantoonbare ervaring als Functioneel Business Consultant;
  • Je beschikt over HBO werk en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met SCRUM/Agile werken;
  • Je hebt gedegen kennis van het Microsoft Powerplatform, Dynamics CRM, Office 365 en DMS systemen.

Wat bieden wij?

  • Leuke, leergierige en professionele collega's;
  • De vrijheid om te blijven leren, ontdekken en innoveren;
  • Doorgroeimogelijkheden afgestemd op jouw wensen en ambities;
  • De mogelijkheid om als ondernemer in je eigen rol mee te bouwen aan een groeiende organisatie;
  • Een informele en open bedrijfscultuur binnen een ambitieuze organisatie;
  • Afwisselende projecten bij inspirerende klanten;
  • Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een leaseauto;

Reacties:  
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over de functie? 
Dan horen wij graag van je!
Je kan je CV mailen aan de afdeling HRM via icthrm@unica.nl
Heb je vragen over bovenstaande functie of wil je gewoon wat meer weten over Unica ICT Solutions?
Neem dan contact op met HRM via telefoonnummer 088-2222676 of mail je vragen.

We kijken uit naar je reactie!

* Graag willen wij u erop attenderen dat wij tijdens een sollicitatiegesprek om uw identiteitsbewijs kunnen vragen. 
 Wij gebruiken deze gegevens niet voor andere doeleinden. Maar uitsluitend alleen om uw persoonsgegevens te verifiëren.
* Het opvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG - maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. 

Telefonische acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Aanhef
Aanhef
Documenten
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, odf, pdf, doc, docx, zip.
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, zip.
Unica neemt privacy zeer serieus en zal jouw aangeleverde gegevens op een veilige manier verwerken en gebruiken. Dit staat beschreven in ons Privacy Statement. We raden je aan dit Privacy Statement aandachtig door te nemen.