Sophos platinum-status voor Unica ICT Solutions | Unica

Sophos platinum-status voor Unica ICT Solutions

Sophos platinum-status voor Unica ICT Solutions

Unica ICT Solutions heeft binnen het partnerprogramma van Sophos de platinum-status behaald. Na authorized, silver en gold is platinum de vierde en hoogste gradatie die een bedrijf binnen dit programma kan realiseren. Met het bereiken van de platinum-status begeeft Unica ICT Solutions zich in een selectief gezelschap: het is het zevende bedrijf binnen Nederland met een dergelijke status.

'Unica ICT Solutions heeft in de afgelopen vijf jaar de status ‘gold’ mogen voeren, de één na hoogste status binnen ons partnerprogramma. Daar is dus nu verandering in gekomen', vertelt Arjan Boll, senior channel account executive bij Sophos Nederland. 'Om Platinum-partner te kunnen worden, dien je niet alleen een bepaalde jaaromzet voor Sophos-producten te realiseren. Daarnaast moeten medewerkers op het gebied van zowel sales als techniek diverse certificeringen behalen. Hiermee waarborgen wij het hoogste kennisniveau dat bij een platinum-partnership hoort. Omdat Unica ICT Solutions aan al deze door ons opgestelde criteria voldoet, hebben ze deze status dik verdiend. We zijn blij én trots dat deze partner het platinum-predicaat mag gaan voeren.”

Vraag naar securityoplossingen flink toegenomen

Unica ICT Solutions heeft vier vestigingen in Nederland, telt ruim 250 medewerkers en verzorgt praktisch alles op ICT-gebied. Van advies, training en adoptie tot de implementatie, het beheer én het onderhoud van ICT-omgevingen. 'Niet alleen voor kantoren, maar ook binnen de zorg, automotive en de logistiek leveren we als ‘one stop shop’ alles op het gebied van networking & communications, hybrid cloud oplossingen, security en functionele dienstverlening zoals business process solutions en data, analytics & AI. Dit alles binnen ons hoofdthema digitale transformatie', vertelt Dennis van de Burgt, directeur sales & marketing bij Unica ICT Solutions. 'Met een eigen in-house serviceorganisatie onderscheiden we ons als ICT-dienstverlener als het gaat om volledige outsourcing, doordat we 24x7 klaar staan om onze klanten te ondersteunen voor zowel technische als functionele vraagstukken. De vraag naar securityoplossingen in de afgelopen jaren flink toegenomen, waarbij wij Sophos als premium security-oplossing positioneren.'