
Eén beleving en alles zoveel mogelijk digitaal, dat is wat wij maar ook onze klanten tegenwoordig verwachten. Als organisatie moet je je snel kunnen aanpassen om zo direct in te kunnen spelen op de vraag van de klant. Je wilt alle interacties met jouw klanten en prospects centraliseren, want met al die verschillende systemen waar je nu vaak gebruik van maakt wordt het bijna onmogelijk een bepaalde zoekwijze te hanteren.
Op elke plek en op elk moment wil je toegang tot jouw data en wil je het gemakkelijk uit kunnen wisselen. Maar de meest actuele data is vaak lastig te vinden door een wirwar aan plekken waar data wordt geplaatst, waardoor je oude informatie hebt gestuurd naar jouw klant. Gevolg; de verwachting van de klant wordt naar beneden in plaats van naar boven bijgesteld. Klanten verwachten een naadloze, actuele ervaring, en die heb jij net niet kunnen leveren doordat je niet beschikte over de meest actuele data.
Hoe zorg je ervoor dat je wél altijd in control blijft?


Beschik jij altijd over up-to-date informatie?
Er ligt een grote kans; verkrijg inzicht én werk efficiënt met alle digitale bedrijfsprocessen. Het klinkt misschien als een fabel, maar met Microsoft Dynamics 365 heb je niet alleen een ERP- of CRM-systeem. Tegelijkertijd vind je namelijk directe aansluiting met klantservice-, fieldservice-, project-, supply chain- en managementprocessen. Dit Software as a Service platform groeit flexibel mee met jouw business en dus jouw organisatie. Starten doe je snel en uitbreiden doe je waar het jouw organisatiebehoeften raakt.
Eén platform waarmee jij en jouw medewerkers altijd en overal efficiënt kunnen werken, altijd met dezelfde, meest actuele informatie. Leg alles uit jouw bedrijfsprocessen centraal vast, ontsluit ze met externe systemen en creëer een 360° klantbeeld, waarmee je iedereen in jouw organisatie helpt om jouw klant optimaal te bedienen. Door alle processen zo simpel en klein mogelijk te maken creëer je structuur en houvast voor jouw medewerkers, het interne draagvlak is daarmee de sleutel naar succes.
Microsoft Dynamics, meer dan CRM

Deel en analyseer eenvoudig en geavanceerd je gegevens

Mobiel altijd en vanaf elke locatie toegang tot je data

Automatiseer processen met krachtige functionaliteiten

Maak je geen zorgen over veiligheid van jouw gegevens

Besluit sneller en verbeter klantrelaties met realtime gegevens

De 5 krachten van customer engagement
Organisaties automatiseren vandaag de dag steeds meer processen met CRM. Denk bijvoorbeeld aan klant- en verkoopprocessen, maar ook aan de gehele processen rondom klantenservice, projectplanning, het verloop van projecten én de proactieve inzet van buitendienstmedewerkers in het veld. De productiviteit van jouw medewerkers neemt zo toe en de customer experience wordt significant verhoogd. Interactie is immers net zo belangrijk als het leveren van jouw producten en diensten aan jouw klanten, maar is het gebrek aan integratie tussen CRM-systemen met jouw strategie en het businessproces vaak een uitdaging. Hoe je jouw digitale bedrijfsprocessen kunt optimaliseren met Dynamics 365? Dynamics-specialist Teun Pouw schrijft erover.


Vraag direct jouw gratis demo aan en ervaar het zelf
Onze demo’s geven jou inzicht op het gebied van CRM, ERP maar ook op elke specifieke module binnen het Dynamics 365 platform. Maar het valt allemaal samen met wat jouw uitdaging is! Om daar achter te komen ontvangen onze specialisten graag twee of drie bedrijfsprocessen en geef aan wat jouw knelpunten daarmee zijn. Zij laten jou graag zien hoe jij efficiënt kunt werken met jouw digitale bedrijfsprocessen.
Laat hieronder je gegevens achter en onze Dynamics-specialist Hans Odink plant met jou een demo voor jouw uitdagingen.