Support

De Servicedesk van Unica ICT Solutions is dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 18.00 uur en is zowel telefonisch als per e-mail te bereiken.

E-mail: servicedesk@unicaschutte-ict.nl
Telefoon: 088 – 2222 888

Bent u al klant van Unica ICT Solutions? Dan is het ook mogelijk om uw activiteiten, wijzigingsverzoeken of meldingen via het Klantenportaal van Unica ICT Solutions door te geven. Naast de Servicedesk, biedt Unica ICT Solutions talrijke aanvullende mogelijkheden om het beheer van uw ICT omgeving geheel of gedeeltelijk te verzorgen. 

Klantenportaal
Het Klantenportaal van Unica ICT Solutions biedt u de mogelijkheid om alle zaken die betrekking hebben op Unica ICT Solutions in één portaal te bekijken. Middels het Klantenportaal houden wij u op de hoogte van de status van uw support calls en uw facturen. Zo kunt u met het Klantenportaal van Unica ICT Solutions:

  • Uw facturen inzien, downloaden en bewaren in uw eigen archief
  • Calls aanmaken, beheren en archiveren

Het Klantenportaal kan toegevoegde waarde bieden en processen versoepelen. U kunt hier inloggen of een gebruikersaccount aanvragen, zodat u gebruik kunt maken van het Klantenportaal van Unica ICT Solutions.
 

Klik op onderstaande button om uw bureaublad te delen met één van onze supportdesk medewerkers.