Actueel

Hernieuwde samenwerking Revant medisch specialistische revalidatie en Unica ICT Solutions

Revant, hét medisch expertisecentrum voor specialistische revalidatie in West-Brabant en Zeeland, heeft na een nieuw aanbestedingstraject wederom voor Unica ICT Solutions gekozen als ICT-partner. Revant, dat in 2016 na een aanbesteding op het gebied van outsourcing voor Unica ICT Solutions koos, heeft zich nu dus wederom voor minimaal vier jaar verbonden aan de ICT-partij. Hiermee bevestigt Revant de goede samenwerking en de tevredenheid over de dienstverlening van de afgelopen jaren.

Unica ICT Solutions start partnership met IQ Messenger

Onlangs is de partnerovereenkomst getekend tussen Unica ICT Solutions en IQ Messenger, leverancier van het merkonafhankelijk softwareplatform voor alarmering en communicatie. IQ Messenger voldoet aan belangrijke zorgnormeringen voor de waarborging op veiligheid en betrouwbaarheid en is gecertificeerd conform de NEN 2575, ISO 27001, NEN 7510, ISO 13485 en CE Klasse II B. Met het partnership verstevigt Unica ICT Solutions haar positie binnen de zorgsector en legt de ICT-dienstverlener een stevig fundament om de wereld van (zorg) domotica, GBS (gebouwbeheersystemen), slimme sensoren (IoT) en ICT met elkaar te verbinden.

Team Jumbo Visma zoekt nieuwe samenwerking op

Met de Ronde van Lombardije als laatste wielrenevenement zit het wielerseizoen er voor 2021 weer op. Team Jumbo-Visma kan terugkijken op een succesvol wielrenjaar, met mooie resultaten. Vanaf nu gaat het team zich weer volop voorbereiden op het nieuwe wielerseizoen, startend vanaf het trainingskamp in december 2021. Daar komt ook bij dat er gekeken wordt naar hoe het team op de achtergrond ervoor kan zorgen dat processen nog voorspoediger verlopen waardoor het team nog betere prestaties kan leveren. Om die processen onder te loep te nemen en waar nodig te verbeteren heeft Team Jumbo-Visma de samenwerking opgezocht met Unica ICT Solutions. De specialisten van de ICT-dienstverlener ontwikkelden daarom een app voor het team.