Haal jij het maximale uit jouw werkplek?

Haal jij het maximale uit jouw werkplek?

Jij wilt toch werken met ICT dat werkt zoals je verwacht?

In de tijd van de eerste stappen richting computers, verwachtten we nog niet dat het honderd jaar later ons werk zoveel zou gaan beïnvloeden. De snelheid van alle digitale ontwikkelingen zorgt ervoor dat we nu steeds gemakkelijker, veiliger en efficiënter ons werk kunnen doen. Maar dat gaat niet vanzelf. Uit ervaring blijkt dat het soms lastig is je personeel mee te krijgen in veranderingen, die in het begin als belemmering in het werken gezien kunnen worden. En zijn er toch vragen of zaken waar medewerkers zelf niet uitkomen, bij wie kunnen ze zich dan melden? 

Om jouw medewerkers veranderingen te laten omarmen, is het cruciaal ze mee te nemen in de reis naar vernieuwing en verandering. Door ze te trainen in het ‘nieuwe’ werken, zijn er minder vragen en verrijken ze hun eigen kennis van de systemen waar zij uiteindelijk mee aan het werk kunnen. Maar ook door te zorgen voor meer gemak op het gebied van service, support en de garantie van snelle hulp als een device niet werkt, maakt dat medewerkers meer zelfredzaam worden en ook geen of minimaal hinder ondervinden wanneer iets even niet zoals verwacht werkt.

Afbeelding
neem-direct-contact-op
Servicedesk als externe collega, Getrainde medewerkers, Ondersteuning waar jij dat nodig hebt, Omarm verandering

Jij wilt toch werken met ICT dat werkt zoals je verwacht?

Een optimale inzet stopt niet bij de levering van hard- en software, maar gaat verder in het goed ondersteunen in het gebruik ervan. Het draaiende houden van de omgeving, een goede beveiliging, talloze applicaties en data; het kost veel tijd. Als je dan ook nog continu ‘simpele’ IT-vragen vanuit collega’s op je bordje krijgt, maakt dat jij je daar amper mee bezig kunt houden. Dat moet toch anders kunnen, met een servicedesk als externe collega die jouw collega’s met vragen kan ondersteunen. Of met selfservice portals waarmee hun vragen al beantwoord worden en direct weer aan de slag kunnen.

Is er iets met je device; een technisch probleem of simpelweg ouderdom? Dan wil je dat snel opgelost, vervangen of geleverd hebben, zodat je geen of zo minimaal mogelijk tijdverlies hebt. Of het nu gaat om beheer, adoptie, training, verandermanagement, borging van alle devices in jouw organisatie met lifecycle management of andere service; wij gaan samen met jou voor een goede werkreis. En om hulp vragen, het kan. Altijd. 

Vertrouwd op reis

Afbeelding
1

De juiste training en adoptie creëert betrokken medewerkers 

Afbeelding
2

Selfservice portals zorgen voor een stuk zelfredzaamheid

Afbeelding
3

Volledig ontzorgd door volledig of gedeeltelijk beheer

Afbeelding
4

Onze servicedesk als jouw externe collega

Afbeelding
5

Volledige levenscyclus van al je devices geborgd met Device Lifecycle Management

 

Vertrouwd op reis

Krijg (weer) grip op alle devices in jouw organisatie

Devices, in alle soorten, types, bouwjaren; al jaren zijn ze onderdeel van onze werklevens. Waar we steeds meer verwachten onderweg, thuis en op kantoor te kunnen werken, nemen ook de aantallen devices in hoog tempo toe. Wie heeft welke devices, wat is de resterende levensduur, IT-beheer wordt overspoeld met vragen, overschot aan niet up-to-date apparatuur door vertrek van personeel, niet alle devices werken naar behoren en de productiviteit loopt terug; help! 

Grip én controle op alle devices die er binnen jouw organisatie in omloop zijn, geen onmogelijk scenario of toekomstmuziek maar ‘gewoon’ realiseerbaar. Met Device Lifecycle Management borg je 24/7 het volledige proces rondom levering, voorraad, reparatie en vervanging van werkplekken, telefonie en devices. Jouw medewerkers tevreden, blij én productief, jij ontzorgd met een 24/7 geborgd device- en serviceproces!

elise-van-den-bosch

Krijg ondersteuning, daar waar jij het nodig hebt

Medewerkers die onbezorgd aan het werk zijn, zonder frustraties of verloren tijd omdat ze moeten wachten op support. Door ze te trainen, maar ook de juiste ondersteuning te bieden, zorgt ervoor dat ze zich vertrouwd voelen met de ICT-omgeving en zelf simpele problemen op kunnen lossen indien nodig. De juiste ondersteuning van jouw personeel maakt zo de wereld van verschil. 

Laat hieronder jouw gegevens achter en Elise van den Bosch, onze adoptieconsultant, laat jou graag samen met haar team de mogelijkheden zien waarmee jij het maximale uit je werkplek kunt halen.