24/7 Storingsdienst

De onderhoudsstrategie van Unica Building Services is altijd gericht op het anticiperen en voorkomen van storingen aan installaties én op het geruisloos uitvoeren van benodigde onderhoudswerkzaamheden. Gaat er desondanks toch iets mis en komt het tot een storing, dan staat Unica standby om de storing snel, efficiënt en adequaat op te lossen.

24/7 servicedesk

In geval van een storing is Unica Building Services 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar: telefonisch via het algemene 24-uurs storingsnummer en online via Mijn Unica

Klantteams

Unica Building Services werkt bovendien met klantteams die bekend zijn met de opdrachtgever, waardoor zij snel in staat zijn het probleem te analyseren en de juiste, vaste servicetechnici kunnen inschakelen om de storing te verhelpen. Nadat de storing verholpen is, worden de bevindingen, kwaliteit van afhandeling en eventuele verbeterpunten met de opdrachtgever doorgenomen. Zo blijft Unica Building Services de dienstverlening continu verbeteren.