Servicedesk Engineer

Fulltime - 40 uur per week 
Standplaats bij voorkeur Son (nabij Eindhoven) of Lemelerveld (nabij Zwolle)

Uitdagende en verantwoordelijk functie in een ambitieuze ICT-onderneming 

Functiebeschrijving
Als Servicedesk Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Dit houdt in dat je op basis van vooraf vastgestelde criteria binnengekomen service tickets zal registreren, classificeren, afhandelen, of escaleren naar de 2de, of 3de-lijn.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen, het oplossen van incidenten en het uitvoeren van wijzigingen conform overeengekomen Service Level Agreements (SLA’s). Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je bezit een goede Engelse taalbeheersing en klant- en resultaatgericht denken is bij jou vanzelfsprekend.

Functie-inhoud

  • Registreren en classificeren van service tickets die onze klanten via de vastgestelde ingangen aanmelden.
  • Zorgvuldige uitvraging en vastlegging van vragen, incidenten en wijzigingen.
  • Zorgdragen voor een correcte aan- en afmelding van de service tickets richting onze klanten.
  • Klanten tijdig voorzien van status updates van openstaande service tickets.
  • 1ste-lijns service tickets zo veel mogelijk direct voor onze klanten afhandelen.
  • Uitwerken van werkzaamheden in werkinstructies.
  • Pro-actief meedenken met en voor de klant.
  • Je rapporteert aan Manager Beheer & Support.

Benodigde opleiding en ervaring

  • Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau. Daarnaast heb je onderstaande functie specifieke competenties:
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Ervaring met ITIL, incidenten, wijzigingen en probleem beheer.
  • Je beschikt over aantoonbare basis IT vaardigheden.

Benodigde persoonlijke vaardigheden
Naast technische kennis beschik je over de volgende kenmerken:

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve eigenschappen zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Je hebt er geen moeite om buiten kantoortijden te werken.
  • Je werkt accuraat.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je bent klantgericht, creatief en denkt in oplossingen.
  • Je neemt initiatieven.
  • Je bent inspirerend, menselijk en dichtbij voor je collega’s.

Wij bieden

  • Goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitgebreide pensioenvoorziening.
  • Informele bedrijfscultuur binnen een ambitieuze groeiende organisatie.
  • Uitgebreide opleidingsmogelijkheden.

Reacties
Spreekt deze functie jou aan en of wil je een verdere toelichting, neem dan contact op met de afdeling HRM of mail je sollicitatie met CV aan HRM@unicaschutte-ict.nl. Direct solliciteren is mogelijk via ons online sollicitatie formulier. Het opvragen van referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG – maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
We zien je reactie met belangstelling tegemoet!​​​​​​​

* Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Documenten
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt rtf odf pdf doc docx zip.
Slechts één bestand.
3 MB limiet.
Toegestane types: txt rtf html odf pdf doc docx zip.