(32-40 uur)
Standplaats: Son (Eindhoven) of Lemelerveld (nabij Zwolle)
Is het helpen van mensen jouw tweede natuur? Dan ben jij de Servicedesk Engineer die wij zoeken!
Wat ga je doen:
Als Servicedesk Engineer binnen Unica ICT Solutions ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je verleent telefonisch en online ondersteuning aan onze klanten en werkt binnen een team van gepassioneerde techneuten waar de klant altijd op de eerste plaats staat.
Het is jouw taak om onze klanten weer zo snel mogelijk op weg te helpen. Dit vraagt om een klantgerichte houding, een goede dosis technische kennis en een hoog analytisch vermogen.
Wat vragen wij:
- Je bent een teamspeler;
- Je hebt minimaal twee jaar ervaring als servicedesk medewerker;
- Je bent communicatief vaardig en je krijgt een glimlach op je gezicht wanneer je weer een tevreden klant hebt geholpen;
- Je bent bereid om je zelf te blijven ontwikkelen op zowel techniek als soft skills;
- Je bent stressbestendig; jij begrijpt dat je druk maken het probleem niet sneller oplost;
- Minimaal drie jaar relevante werkervaring;
- Ervaring met ITIL, incidenten-, wijzigingen- en probleembeheer;
- Je beschikt over aantoonbare basis IT-vaardigheden;
Wat wij je bieden:
- De mogelijkheid mee te bouwen aan een groeiende organisatie;
- Leuke, leergierige en professionele collega's;
- Een gezonde balans tussen werk en privé;
- Mogelijkheid tot het volgen van een studie of cursus;
- Verantwoordelijkheden met bijbehorende bevoegdheden;
- Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een aantrekkelijke winstdeling en collectieve verzekeringen.
Reacties:
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over de functie?
Dan horen wij graag van je!
Je kan je CV en motivatie mailen aan de afdeling HRM via icthrm@unica.nl
Heb je vragen over bovenstaande functie of wil je gewoon wat meer weten over Unica ICT Solutions?
Neem dan contact op met HRM via telefoonnummer 088-2222676 of mail je vragen.
We kijken uit naar je reactie!
* Graag willen wij u erop attenderen dat wij tijdens een sollicitatiegesprek om uw identiteitsbewijs kunnen vragen.
Wij gebruiken deze gegevens niet voor andere doeleinden. Maar uitsluitend alleen om uw persoonsgegevens te verifiëren.
* Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Het opvragen van referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG - maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.